A KW állítható futómü készlet a BMW M2-nél könnyebb kormányzást, jobb tapadást és jobb kezelhetőséget tesz lehetővé. Az 1-es és 2-es változat mellett a BMW M2-hez a 3-as változat is megtalálható állítható visszapattanással és kompressziós csillapítással az online boltban. A coilover felfüggesztés 3-as változatával akár 45 mm-es fokozatmentes ültetés is lehetséges. A KW állítható futómü 3-as változata ideális kiegészítője a teljesítményorientált vezetőknek és a tuningrajongóknak, akik nagy igényt támasztanak járműveik sportosságával szemben.
A KW állítható futómü 3-as változata azonban nem csak a fokozatmentes ültetés vagy a rozsdamentes acél következetes használata a lengéscsillapító házakban és rugóstagokban jellemzi. Az állítható futómü szettel a BMW M2 a KW-ra jellemző dinamikus, sportos vezetési képességgel rendelkezik, a mindennapi kényelem minimalizálása nélkül.
Annak ellenére, hogy 45 mm-rel le van ültetve, az alváz viszonylag kényelmesen elnyeli az ütéseket. A KW V3-as futómü felszerelésekor a szabványos kupolacsapágyak használhatók. A motorsportról a közútira történő technológiatranszfer lehetővé teszi a visszapattanás és a kompressziós csillapítás független beállítását
Például a megváltozott kerék- vagy gumiméretek miatti kezelhetőség figyelembevétele érdekében a KW coilover 3-as változatának visszapattanó csillapítása 16 kattintással módosítható. A visszacsapó szelepek kinyitása javítja a vezetési kényelmet egyenetlen és hullámos útfelületen. Ezzel szemben a kormányzás pontossága nő, ha a visszacsapó szelepek zárva vannak, és csökkenti a BMW M2 karosszériájának mozgását.
KW V3-as állítható futómü a BMW M2-nek
- KW állítható futómü V3 352200BH BMW 2er Coupe számáraSpecial Price 1 084 906,89 Ft Regular Price 1 116 070,13 FtIncl. 27% VAT , excl. Shipping Cost
KW V4-es Clubsport állítható futómü a BMW M2-nek
- KW állítható futómü V4 Clubsport 397202BH BMW 2er Coupe számára2 333 987,43 FtIncl. 27% VAT , excl. Shipping Cost
Ezenkívül a tömörítési szint tizenkét kattintással módosítható, függetlenül a visszapattanási szinttől. A keményebb kompressziós fokozat közvetlenebb kormányzást eredményez az első tengelyen, és ellensúlyozza a hátsó tengely túlkormányzását. A nyomásszint a gumiabroncs tapadását is befolyásolja. A nyomásszint csökkentése az abroncsok gördülési kényelmét veszi figyelembe.